Montag, 16. Mai 2011

Önyargısız CHP’liden Gülen’e Destek

Aziz Üstel
Aziz Üstel
CHP Parti Meclisi üyesi ve din toplum bilimcisi Dr. Muhammed Çakmak, Fethullah Gülen’e yönelik suçlamaları, özellikle de MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli’nin, kaset rezaletleriyle ilgili “okyanus ötesine” gönderme yapmasına tepki göstermiş.


Devlet Bahçeli, bu kasetlerde boy gösterenleri yerden yere vuracağına, ekranlara çıkıp “Bu benim özelimdir. Kimseyi ilgilendirmez, ailemden başka” diyenleri sert bir dille kınayacağına, kalkıp Fethullah Gülen’in bu pisliklere bulaşabileceğini ima ediyor.
Hayretler içinde kalıyorum! Geçen gün Baykal’ın kasetinden Erdoğan’ı sorumlu tutan Süheyl Batum mantığıyla, Bahçeli’nin Fethullah Gülen’i suçlayan yaklaşımı arasında hiçbir fark yok!   Suçluyu kendi içinde arayacağına, akıllarınca hedef şaşırtmaya soyunuyorlar. Fethullah Gülen’in “Bu iftiracıları Allah’a havale etmeye bile utanıyorum!” sözü zarif, zarif olmasına da, bu adamların böyle zerafetten, incelikten, kibarlıktan anlayacaklarını sanmıyorum. Bunların neredeyse bir ömür boyu Everest’in doruğuna tırmanmaya çalışan ama başaramayan, Fransız Claude Etienne’den hiç farkı yok! Etienne, Everest’e her tırmanışında yanına yeterince malzeme almamış, kılavuzlarını doğru kişilerden seçmemiş, yanlış mevsimlerde yola düzülmüş... Doruğa ulaşamayınca da suçu kendinde arayacağına, dağa sövmeyi yeğlemişti!

Aziz Üstel, Star
fguelen.blogspot.com