Dienstag, 28. Juni 2011

İbrahim Tatlıses Türkçe Olimpiyatlarına Telefonla Bağlandı

İbrahim Tatlıses Türkçe Olimpiyatlarına Telefonla Bağlandı (Ayrıntıları)



28 Haziran 2011 Salı - 11:31 - Beyaz Gazete Özel

İbrahim Tatlıses Türkçe Olimpiyatlarına Telefonla Bağlandı (Ayrıntıları)

İstanbul'da Beyaz Tv'de yaptığı program sonrası başından yaralanan Şanlıurfalı ünlü türkücü İbrahim Tatlıses GAP Arena Stadyumu'nda düzenlenen Türkçe Olimpiyatları'na telefonla bağlandı.

VİDEO İÇİN TIKLAYIN

Hastanede tedavi altında bulunan ünlü türkücü hem hemşerilerine seslendi, hem Nur Cemaati lideri Fethullah Gülen’e saygılarını ileterek “Canım hemşerilerim, hepinize saygılarımı iletiyorum. Bu organizasyonun manevi lideri değerli büyüğümüzün ellerinden öpüyor, saygı ve sevgilerimi sunuyorum.” dedi.

9. Uluslararası Türkçe Olimpiyatları'nın Şanlıurfa etkinliklerine katılan Şanlıurfalılara İbrahim Tatlıses sürprizi yapıldı. Stadyumda bulunan 30 bin kişi, hemşerileri İbrahim Tatlıses’in telefonla bağlanmasıyla coşku dolu anlar yaşandı.

FETHULLAH GÜLEN’İ KAST ETTİ
"Sevgili hemşehrilerim, saygılarımı iletiyorum. Canım hemşehrilerim benim." diyerek sözlerine başlayan Tatlıses, şunları söyledi:
"Şu anda aranızda bulunmadığım için çok büyük üzüntü yaşıyorum. Bana kalbi duygularınızla dua ettiğiniz için sizlere teşekkür ediyor, saygılarımı iletiyorum. Bu organizasyonda emeği geçen herkese teşekkür ediyor, özellikle bu organizasyonun manevi lideri değerli büyüğümüzün ellerinden öpüyor, saygı ve sevgilerimi sunuyorum."

HİÇ BİR ZAMAN KÜÇÜLTMEDİNİZ
"Aranızda olmadığım için beni lütfen bağışlayın. Seslerinizi buradan duyuyorum. Buradan hissediyorum dualarınızı. Feryadınız buraya kadar geliyor. Beni dünyaya tanıttınız. Beni her gittiğiniz yerde anlattınız, yücelttiniz. Hiçbir zaman küçültmediniz."

ALLAH BENİ BAĞIŞLADI
"Allah beni Müslüman alemine bağışladı. Ona şükrediyorum. Ben Allah'ın bir mucizesiyim. Kafasından Kaleşnikofla mermi yiyen ve ilk yaşayan insan benim diyebilirim. Bu da dualarınızla oldu. Bütün dua etti. Oradan sesimizi bütün dünyaya duyurdunuz. Bütün dünya çocuklarını kutluyor, saygılarımı iletiyorum." ifadelerini kullandı.

SİZLERİ SEVİYORUM
"Allahaısmarladık. En yakın zamanda görüşmek üzere. Miraç Kandilinizi şimdiden kutlarım. Devlet Bakanımız Sayın Faruk Çelik Bey, eşi ile beni ziyaret ettiler. Çok teşekkür ediyorum, kendilerinin milletvekilliğini de kutluyorum. Başbakanımız da telefon açtı. Sizlere verdiği sözü yerine getirdi. Allah hepinizden razı olsun. Sizleri seviyorum, sayıyorum. Ama hiçbir zaman rakam olarak değil. Sevgi olarak sayıyorum. Dualarınızı eksik etmeyin. Yürüyorum, sağlığım sağlığım yerinde. En kısa zaman oradayım."

BEYAZ GAZETE