Mittwoch, 8. Juni 2011

'Gülen Kasetleri Komploydu'

Mahmut Övür: Gülen Kasetleri Komploydu
Gazeteci Mahmut Övür, 28 Şubat sürecinde medyada yer alan Fethullah Gülen kasetlerinin komplo olduğunu söyledi. Mehmet Ali Birand'ın köşesinde yaptığı itiraflar ve Gazeteci Ayşenur Arslan ile canlı yayında yaşadığı asker-medya ilişkisi tartışmasına Gazeteci Mahmut Övür de katıldı.
Birand'ın, Fethullah Gülen ile ilgili kasetlerin ATV'ye Genelkurmay tarafından gönderildiği yönündeki açıklamasına destek veren Övür, "Fethullah Gülen Hocaefendi ile ilgili o görüntüler çok tartışıldı, farklı şeylere yol açtı. Yargılanmalara kadar gitti. Bu bir komploydu, bu bir tezgahtı" dedi.

Ali Kırca'ya Getirilmişti

"Bu Ali Kırca'ya getirilmiş bir kasetti. Çok net bir şekilde Birand bunu ortaya koydu. Ayşenur Arslan'ın yüzüne karşı Genelkurmay'dan geldiğini söyledi" diyen Övür, "Ben o kadarını bilmiyordum. Ama o çevreden geldiği açıktı. Kemal Yavuz, Ergün Poyraz ismi vardı. Bunlarla Ali Kırca'nın çok yakın ilişkileri olduğu biliniyordu. Ben de o günlerde suçlandım. Kasetlerle benim ilgim olduğu söylendi. Halbuki benim hiç alakam yoktu. Ali Kırca'nın o zaman çıkıp bu kasetlerin kendisine geldiğini söylemesi gerekirdi. Yayıncılık sorumluluğu bunu gerektirirdi. Bu konuda tutarlı davranmadığı için Ali Kırca'yı eleştirdim" diye konuştu.
Bugün