Montag, 23. Mai 2011

Bahçeli, Gönül Eri Bir İnsana Büyük Haksızlık Yapıyor

BP Genel Başkanı Yalçın Topçu, "MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin kaset iddiaları ile ilgili elinde hiçbir delil olmadan okyanus ötesini hedef göstermesi büyük bir haksızlıktır."

Topçu, Adıyaman BBP İl Başkanlığı'nca helikopter kazasında hayatını kaybeden eski genel başkan Muhsin Yazıcıoğlu için Abuzer Gaffari Türbesi'nde okutulan mevlide katılmak üzere Adıyaman'a geldi. Mevlit öncesi, bir gazetecinin, Bahçeli'nin kasetlerle ilgili "Kumanda odası okyanus ötesinde" değerlendirmesi yaptığını hatırlatması üzerine, "Sayın Bahçeli çok büyük haksızlık etmiştir. Elinde hiçbir delil olmadan hizmet erbabı, gönül eri bir insana böyle bir haksızlık yapması doğru değildir. Büyük haksızlık olur. Çünkü elinde delil yok hiçbir şey yok. Sayın Bahçeli'nin zandan hareket etmemesi lazım." karşılığını verdi.


Topçu, yayımlanan görüntülerle ilgili şunları söyledi:" Öncelikle Müslüman bir insan hataları örtmede gece gibi olmalıdır. Ben bunun üzerinde tepinmem. Bunun gereği yapılmış mı yapılmamış mı ben ona bakarım. Sonuçta toplum nezdinde vatandaşların yüreğinin parçalandığı bir durum söz konusudur. Benim burada söyleyeceğim, siyaset daha ilkeli olmalıdır. İleri ülkelere baktığımızda siyaset kurumu itibarlı konularda 1. sırada çıkıyor. Bizim ülkemizde ne yazık ki siyaset kurumu güvenilirlik bakımından alt sıralarda yer almaktadır. Siyaseti bu kadar onursuzlaştırırsak demokrasi adına bir adım ileriye gidemeyiz. Ben onun için diyorum ki pozitif ve ilkeli siyaset yapmak gerekiyor."